Эзэн намайг аварсан (G)

Эзэн намайг аварсан (G)

G
Эзэн намайг аварсан  
Em
би яаж чимээгүй байх вэ
C                                     G
Баярлан магтан дуулъя 
G
Эзэн намайг уучилсан  
Em
Би яаж чимээгүй байх вэ
C                                       G
Баярлан хүндлэн мөргөе

Am                        G/B
Эзэн рүү хандсан миний хайр
C                           D
Зогсож чадахгүй, зогсож чадахгүй

G                           Em
Би баярлан бүжиглэнэ 
C                                   D
Бүх асуудал нуран унана 
G                              Em
Би баярлан бүжиглэнэ
C                          D             G
Миний амьдрал Эзэн дотор
5 Магтагтун: Эзэн намайг аварсан (G) G Эзэн намайг аварсан   Em би яаж чимээгүй байх вэ C                                     G Баярлан магтан дуулъя  G Эзэн намайг уучилсан...
< >