Миний хорогдох газар Есүс (D)

Миний хорогдох газар Есүс (D)

             D                   A      D
Миний хорогдох газар Есүс
             G                   D/F#  A/E
Миний хорогдох газар Есүс
             G
Явах замд минь хүчит шуурга
D/F#
Хуйлран ирсэн ч
              D                A/E     D
Миний хорогдох газар Есүс


     D                                Bm                    D/F#
Ааваа Аав минь намайг хайралдаг учир
             G                 D/F#     A7
Бүхий зүйлээ Таньдаа өргөе
      D                                Bm           D/F#
Ааваа Аав минь надтай хамт байгаач
            G                       G/A             D
Намайг алдрынхаа төлөө ашиглаач


             D                           A      D
Миний мөнхийн хайр болсон Есүс
             G                        D/F#  A/E
Миний мөнхийн хайр болсон Есүс
             G
Энэ дэлхийн ямар ч зүйл
D/F#
Энэ хайрыг булааж чадахгүй
              D                         A/E     D
Миний мөнхийн хайр болсон Есүс
5 Магтагтун: Миний хорогдох газар Есүс (D)               D                   A      D Миний хорогдох газар Есүс              G                   D/F#  A/E Миний хорогдох газар Есүс...
< >