Таны нүднээс гэрэлтэх (A)

Таны нүднээс гэрэлтэх (A)

A                                    E
Таны нүднээс гэрэлтэх агуу хайр
               F#m                                  C#m
Миний бурууг далдлан над руу ширтэхэд
D                      A
Ойлгохгүй нь Эзэн минь
B#m                       E
Харуулаач надад байгаа газраа


A                                    E
Гэм буруугаар дүүрэн зүрх минь
          F#m                                  C#m
Өдөр шөнөгүй Таныг ширтэн хүлээнэ
D                      A
Сэтгэлд минь мэдрэгдээч
B#m                       E
Зүрхэнд минь Ариун гараа хүргээч


            F#m                                      C#m
Хараач гэм буруугийн дунд би мэндэлсэн
       D                                               E
Нүглийн дунд эх минь намайг тээсэн
                F#m                                      C#m 
Сонсооч зүрх минь Таныг дуудан цохилоход
          D                                              E
Надад хариулж хайрын үгээ шивнээч


                      D                E
Би магтах болно зогсохгүй
                               C#m            F#m
Дуулах дуунууд минь дуусашгүй
                             D               E                   A
Таниас ирсэн хайр надад үргэлж үнэнч үлдсэн


                              D                E
Чадахгүй нь Эзэн минь чадахгүй
                             C#m            F#m
Үнэндээ би танд дэнлүү их хайртай
                             D                   E                     A
Сэтгэл минь уравсан ч Таниас холдож чадахгүй ээ
5 Магтагтун: Таны нүднээс гэрэлтэх (A) A                                    E Таны нүднээс гэрэлтэх агуу хайр                F#m                                  C#m Миний буру...
< >