Эзэн бол миний хад (E)

Эзэн бол миний хад (E)

          E                       G#m
Эзэн бол миний хад, миний Цайз,
               C#m                 A       B7
Миний Аврагч, миний Бурхан
             E                                  G#m
Миний хоргодох хад минь, миний бамбай
             C#m                              A          B7
Миний авралын Эвэр, миний Бэхлэлт юм


              A               B
Миний хүч болох Эзэн
             G#m              C#m
Миний хүч болох Эзэн
              A               B
Миний хүч болох Эзэн
               E       E7
Би Танд хайртай


G          A                    D
Үхлийн утас намайг хэрж,
G           A                            D
Үхлийн урхинууд тулгарчээ
G        A                        D
Эзэнд хандан хашхирсан
G           A                        B   B7
Өөрийн сүмээс тэр сонсчээ
5 Магтагтун: Эзэн бол миний хад (E)            E                       G#m Эзэн бол миний хад, миний Цайз,                C#m                 A       B7 Миний Аврагч, миний ...
< >