Зүрх сэтгэлийг минь нээгээч Та (D)

Зүрх сэтгэлийг минь нээгээч Та (D)

цохилт: (D UDUD UDUD DU)

D   A   G   B Bb C

D
Зүрх сэтгэлийг минь нээгээч Та
A
Зүрх сэтгэлийг минь нээгээч
                 G          
Таныг би харахыг хүснэ
                 D                       (Bb C)
Таныг би харахыг хүснэ

                 A              Bm
Яруу алдраар гэрэлтэх
                G                              A
Сүр жавхлангаа надад харуулаач
                                     Bm
Хайр хүч нөмрөн ирэхэд
            G                                     A
Таныг би ариун ариун гэж дуулна

D               
Ариун ариун ариун
A
Ариун ариун ариун
G
Ариун ариун ариун
                  D
Таныг би харахыг хүснэ
5 Магтагтун: Зүрх сэтгэлийг минь нээгээч Та (D) цохилт: (D UDUD UDUD DU) D   A   G   B Bb C D Зүрх сэтгэлийг минь нээгээч Та A Зүрх сэтгэлийг минь нээгээч                   G      ...
< >