Эзэн миний хүч чадал (G)

Эзэн миний хүч чадал (G)

G    C    G    D    C

G                                                C    G  
Тэнгэрийн дээр Эзэн танаас өөр
C                           G7
Миний хайрлах нэгэн энэ орчлонд үгүй
C                                                G 
Зүрх сэтгэл хүч чадалдаа би үл итгэнэ
Cmaj7              G              C                        D7 
Зөвхөн цорын ганц Таны үнэнд итгэнэ

C                                           G
Эзэн миний хүч чадал
C                         G
Эзэн миний хүч чадал
C                                           Bm
Эзэн миний хүч чадал, мөнхийн
Em                                  Am   D7
Зөвхөн Эзэнд найдна мөнхийн мөнх
G
Mөнхийн мөнх
5 Магтагтун: Эзэн миний хүч чадал (G) G    C    G    D    C G                                                C    G   Тэнгэрийн дээр Эзэн танаас өөр C                        ...
< >