Итгэл (Em)

Итгэл (Em)

Em
Мөнх шагналд хүрэх гэж
Бүхнээ би зориулья
Am7                       B7
Энэ миний тэмүүлэл миний амьдрал
Em
Надад бэлдсэн бүхэнд тань
Юу ч саад болж чадахгүй
Am7                        B7
Тэргүүнийг минь өргөгч Таныг би зорьё
Am            D                        Am7
Миний сэтгэлд оршигч их Эзэн
                       B7
Энэ дэлхийн эздээс ч хүчтэй
    Em                          B7
Итгэл өндөр уулсыг ч хөдөлгөнө
                        Am7           B7
Христийн хүчээр би бүхнийг чадна
    Em                        B7
Итгэл бүгдийг даван туулна
                        Am7          B7
Надад хүч чадлаа өгөгч Христийн хүчээр
5 Магтагтун: Итгэл (Em) Em Мөнх шагналд хүрэх гэж Бүхнээ би зориулья Am7                       B7 Энэ миний тэмүүлэл миний амьдрал Em Надад бэлдсэн бүхэнд тан...
< >