Таны хайраар (E)

Таны хайраар (E)

                  E              A           E6
Өөрчлөгдсөн Таны хайраар би
             B                                     E
Гэмээс ариусан шинэ хүн болсон
             E                       A     E6
Цөхөрсөн энэ амьдралын дунд
                  B                          E
Төөрч будилсан намайг олсон

           E                            A  
Таны энэрэл хайр Таны гэрэл гэгээ
B                                 C#m                B6
Хэзээч дундрашгүй мөнхийн тэр хайр
          E                                 A 
Та миний баяр хөөр Таны ивээл ерөөл
F#m                       B    C#m
Юутай ч зүйрлэшгүй мөнх амь

B6            E              F#m6          G#7         C#m
Ариун Эзэн  Таны хайр давалгаа долгио мэт
B           A              
Намайг нөмрөнө
B          E                   F#m6      G#7             G#m
Ариун Сүнс миний дотор оршин намайг хөтлөөч
B         Bmaj7  B          E  
Эзэний замаар дагуулаач

B              E              A           E6
Хайрлагдсан Таны нигүүслээр
           B                                      E
Харанхуйг гэрэл гэрэлтүүлэх шиг
                 E    B6           A             B6
Үүр цайх мэт тэр хайр нар шиг гийж
                  B                                   E
Нүд минь нээгдсэн замыг харлаа.
5 Магтагтун: Таны хайраар (E)                   E              A           E6 Өөрчлөгдсөн Таны хайраар би              B                                     E Гэмээс а...
< >