Дуусашгүй, Endlessly (E)

Дуусашгүй, Endlessly (E)

F#m C#m A E F#m C#m A 

E                         E
Сүнсийг минь Аврагч
                                     A
Амьдралыг минь Хайрлагч
                                   E
Танд хайртай дуусашгүй
E                    E
 Зүрхний тэмүүлэл
                              A
 Бүхэн минь Та билээ
                                   E
Танд хайртай дуусашгүй

     A              E                                 B
Таныг би таньж мэдэхээс ч минь өмнө
     A              E                                  B
 Намайг Та хайрласан Таныг би хайрлая

E                                       F#m           C#m
Таны сүр жавхлан тань намайг өвдөг сөхрүүлнэ
                    A           E
Танд хайртай дуусашгүй
E                                       F#m           C#m
Таны Xүүгийн үзэсгэлэн намайг гайхан бишрүүлнэ
                    A           E
Танд хайртай дуусашгүй
5 Магтагтун: Дуусашгүй, Endlessly (E) F#m C#m A E F#m C#m A  E                         E Сүнсийг минь Аврагч                                       A Амьдралыг мин...
< >