Итгэл, Faith (E)

Итгэл, Faith (E)

Em
Мөнх шагналд хүрэх гэж
                           Am7
Бүхнээ би зориулъя
Энэ миний тэмүүлэл
              B7
Миний амьдрал

Em
Над бэлдсэн бүхэнд тань
Юу ч саад болж чадахгүй
Am7
Тэргүүнийг минь өргөгч
     B7
Таныг би зорьё

Am7                  D                        Am7
Миний сэтгэлд оршигч Их Эзэн
                        B7
Энэ дэлхийн эзнээс хүчтэй!

Em                 C5           B7
Итгэл өндөр уулыг ч хөдөлгөнө
                            Am7                B7
Христийн хүчээр би бүхнийг чадна
Em                     C5           B7
Итгэл бүгдийг даван туулна
                    Am7
Надад хүч чадлаа өгөгч
      B7
Христийн хүчээр!



5 Магтагтун: Итгэл, Faith (E) Em Мөнх шагналд хүрэх гэж                            Am7 Бүхнээ би зориулъя Энэ миний тэмүүлэл               B7 Миний амьдрал Em На...
< >