Их Эзэнийг би юугаарч (D)

Их Эзэнийг би юугаарч (D)

D                      A/C#          G/B               D/A
Их Эзэнийг би юугаар ч сольж чадахгүй
G                    A                 D               Asus A
Дэлхийн өөр юунаас ч ивээл хайхгүй
             D                     A/C#        G/B                D/A
Зөвхөн Их Эзэн амьдралд минь туслах болно
  G             A                               D  C/D  D7
Би Эзэнтэй уулзахыг хүсэж байна

          G      A         Bm Bm/A
Эзэн Танд би хайртай
               G      A           Bm Bm7/A
Бүх зүрхээр чин сэтгэлээр
            G     A   Bm A  G     D/F#
Их Эзэнийхээ итгэмжит
Em7             A           D
Үнэнч найз нь болъё
5 Магтагтун: Их Эзэнийг би юугаарч (D) D                      A/C#          G/B               D/A Их Эзэнийг би юугаар ч сольж чадахгүй G                    A                 D ...
< >