Миний сэтгэл (G)

Миний сэтгэл (G)

Cmaj7           D/C         Bm7     C/D

G        D/F♯      Em
Таны алдрыг дээдлэх нь
      C/G    G     D/F♯
Миний сэтгэл
Em       D/F♯               G
Таны өмнө чин үнэнчээр
                 Fmaj9     C    C/D
Би амьдаръя

G             D/F♯              Em
Сэтгэлд минь буй бүхэн
         C/G       G         D/F♯
Танд хүндлэл авчраг
Em         C/D         G
Биширдэг бүхэн минь
                     Fmaj9   C     C/D
Танд оршдог


G                                 D/F♯
Тандаа би хайраа өгч
                                  Am7
Зүрх сэтгэлээ даатгая
      C/D                      G
Зөвхөн Таныг зорьё
                                       D/F♯
Амьсгал авах бүрд минь
                                     Am7
Амьд явах мөч бүхэнд
       C/D                         G
Алдарших болтугай, Та


Cmaj7                  D/C
Би хайраа Танд өгч
              Bm7         C/D
Зүрх сэтгэлээ даатгая
5 Магтагтун: Миний сэтгэл (G) Cmaj7           D/C         Bm7     C/D G        D/F♯      Em Таны алдрыг дээдлэх нь       C/G    G     D/F♯ Миний сэтгэл Em       D/F...
< >