Тандаа дуулъя "Хэдэн мянган бээрийн тэртээ" (A)

Тандаа дуулъя "Хэдэн мянган бээрийн тэртээ" (A)

Am
Хэдэн мянган бээрийн тэртээ
F                              C                 G     Gsus     G
Их Эзэн Та минь алс мэт санагдана
    Am
Итгэл минь хэдий алдраагүй ч
F                            C
Тантайгаа ярих надад
                                         G       Gsus     G
Хүндхэн байх юм Их Эзэн
              F 
Хэрхэн Тандаа өөрийгөө
              C
Илчлэн хэлэхээ би мэдэхгүй нь
           F
Гэвч зүрх сэтгэл дэх
              G
Цорын ганц нандин хүсэл минь


                        C
Таныгаа хүндэлье
                 F
Зүрхний угаас
             Am                         Em
Өвчин шаналалтай үедээ ч
            F                            G
Харанхуйд бүдчих үедээ ч
                      C
Таныг хүндэлье
                F
Зүрхний угаас
            Am                 Em
Үнэн үгийг тань биширч
             F                     G
Тань руугаа гараа өргөн
                   C
Таныг хүндэлье

Надад зориулсан бүхнийг тань
Зүрхлэн харж би чадахгүй нь Их Эзэн
Гэвч миний найдвар Та билээ
Учир нь Та миний төлөө амиа өгсөн
5 Магтагтун: Тандаа дуулъя "Хэдэн мянган бээрийн тэртээ" (A) Am Хэдэн мянган бээрийн тэртээ F                              C                 G     Gsus     G Их Эзэн Та минь алс мэт санагдана     A...
< >